La denúncia d’una veïna del Prat en relació a un cotxe ocupant un pas de vianants.

La imatge d’un cotxe ocupant completament un pas de vianants ha provocat una allau d’indignació entre els veïns del Prat.

La veïna del Prat de Llobregat Raquel Nuñez ha compartit una fotografia que està generant nombroses reaccions. A la imatge es pot veure un turisme de color gris estacionat sobre les franges d’un pas de vianants, a la confluència del carrer del Priorat amb el carrer de l’Empordà, ocupant pràcticament tota la zona reservada per als vianants.

Segons denuncia la veïna, aquesta situació la va obligar a baixar a la calçada amb el cotxet de la seva filla per poder continuar el seu recorregut. A més, lamenta que una persona en cadira de rodes es podria veure obligada a fer la mateixa maniobra, amb el consegüent risc.

“Aquí ningú fa res”

“Una persona que vagi en cadira de rodes s’ha de tirar a la carretera esquivant cotxes perquè al propietari d’aquest vehicle li ha sortit dels ous o del toto aparcar al pas de vianants. Ahir vaig haver de tirar-me a la carretera amb la cadira de passeig de la meva nena. I aquí ningú fa res”, denuncia Raquel Nuñez a les xarxes socials.

La fotografia mostra com el vehicle impedeix el pas còmode i segur dels vianants, especialment dels col·lectius més vulnerables, i ha provocat una allau de comentaris de veïns que critiquen aquest tipus d’actituds incíviques.

Reclamen més vigilància

La denúncia ha reobert el debat sobre l’incivisme i la necessitat d’incrementar la vigilància en alguns punts del municipi. Diversos veïns consideren que aquest tipus d’infraccions posen en risc la seguretat dels vianants i reclamen una resposta més contundent per evitar que es repeteixin.